YEREL HEDEF ''SINIR KOYMA'' EĞİTİM İÇERİKLERİ
Bakanlığımız tarafından 2024-2025 eğitim öğretim yılı genel hedefi "Sosyal Beceriler" olarak belirlenmiş olup ilimiz yerel hedefi de "Sınır Koyma" olarak belirlenmiştir. Yerel hedefin eğitim kurumlarında planlı, standart ve sürdürülebilir olarak sunulabilmesi amacıyla; " Sınır Koyma " yerel hedefinin gerçekleştirilmesi için eğitim içerikleri hazırlanmıştır.
''Sınır Koyma'' Eğitim İçeriklerine ulaşmak için:
Okul Öncesi Kademesi
meb_iys_dosyalar/62/01/290617/dosyalar/2024_09/18111245_bulten.pdf
meb_iys_dosyalar/62/01/290617/dosyalar/2024_09/18111245_etkinlik1.pdf
meb_iys_dosyalar/62/01/290617/dosyalar/2024_09/18111245_etkinlik2.pdf
meb_iys_dosyalar/62/01/290617/dosyalar/2024_09/18111245_ogretmenbrosuru.pdf
meb_iys_dosyalar/62/01/290617/dosyalar/2024_09/18111245_sinirkoymaveliozelegitimokullari.pdf
meb_iys_dosyalar/62/01/290617/dosyalar/2024_09/18111245_velibrosuru1.pdf
meb_iys_dosyalar/62/01/290617/dosyalar/2024_09/18111245_velibrosuru2.pdf
meb_iys_dosyalar/62/01/290617/dosyalar/2024_09/18111245_velibrosuru3.pdf
İlkokul Kademesi
meb_iys_dosyalar/62/01/290617/dosyalar/2024_09/18133055_sinifrehberliketkinlikleri.pdf
meb_iys_dosyalar/62/01/290617/dosyalar/2024_09/18133055_velibrosuru1.pdf
meb_iys_dosyalar/62/01/290617/dosyalar/2024_09/18133055_velibrosuru2.pdf
meb_iys_dosyalar/62/01/290617/dosyalar/2024_09/18133055_velisunumu1.ppt
meb_iys_dosyalar/62/01/290617/dosyalar/2024_09/18133615_velisunumu2.pdf
meb_iys_dosyalar/62/01/290617/dosyalar/2024_09/18133649_ogrencisunumu1.pdf
meb_iys_dosyalar/62/01/290617/dosyalar/2024_09/18133649_ogrencisunumu2.pdf
meb_iys_dosyalar/62/01/290617/dosyalar/2024_09/19094935_ogretmenbrosuru.pdf
Ortaokul Kademesi
meb_iys_dosyalar/62/01/290617/dosyalar/2024_09/18133934_afis1.png
meb_iys_dosyalar/62/01/290617/dosyalar/2024_09/18133934_afis2.png
meb_iys_dosyalar/62/01/290617/dosyalar/2024_09/18133934_ogrencibrosuru.pdf
meb_iys_dosyalar/62/01/290617/dosyalar/2024_09/18133934_ogrencisunumu1.ppt
meb_iys_dosyalar/62/01/290617/dosyalar/2024_09/18133934_ogrencisunumu2.pdf
meb_iys_dosyalar/62/01/290617/dosyalar/2024_09/18133934_ogrencisunumu3.pdf
meb_iys_dosyalar/62/01/290617/dosyalar/2024_09/18133934_ogrencisunumu4.pdf
meb_iys_dosyalar/62/01/290617/dosyalar/2024_09/18133934_sinifrehberliketkinligi.pdf
meb_iys_dosyalar/62/01/290617/dosyalar/2024_09/18133935_velibrosuru.pdf
meb_iys_dosyalar/62/01/290617/dosyalar/2024_09/19094904_ogretmenbrosuru.pdf
Lise Kademesi
meb_iys_dosyalar/62/01/290617/dosyalar/2024_09/18134704_ogrencibrosuru1.pdf
meb_iys_dosyalar/62/01/290617/dosyalar/2024_09/18134704_ogrencibrosuru2.pdf
meb_iys_dosyalar/62/01/290617/dosyalar/2024_09/18134704_ogrencisunumu1.ppt
meb_iys_dosyalar/62/01/290617/dosyalar/2024_09/18134704_ogrencisunumu2.pdf
meb_iys_dosyalar/62/01/290617/dosyalar/2024_09/18134704_sinifrehberliketkinligi.pdf
meb_iys_dosyalar/62/01/290617/dosyalar/2024_09/18134704_velibrosuru1.pdf
meb_iys_dosyalar/62/01/290617/dosyalar/2024_09/18134704_velisunumu.pdf
meb_iys_dosyalar/62/01/290617/dosyalar/2024_09/19094935_ogretmenbrosuru.pdf